راهنمای در مورد تغذيه برای افرادی كه ورزش مي كنند

در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با راهنمای در مورد تغذيه برای افرادی كه ورزش مي كنند
راهنمای در مورد تغذيه برای افرادی كه ورزش مي كنند|34013566|xsj

انرژي دريافتي :
اولين جنبه براي بهينه كردن تمرين و اجرا از لحاظ تغذيه اي در آماده كردن ورزشكار. مصرف ميزاني كافي كالري براي تأمين انرژي مصرف شده است. افرادي كه در يك برنامه آمادگي عمومي شركت دارند (40-30 دقيقه تمرين در روز 3 بار در هفته)
مي توانند نيازهاي تغذيه اي خود را با وعده غذايي معمولي شامل 2400-1800 كيلوكالري در روز يا حدود 35-25 كيلوكالري براي هر يك كيلو وزن بدن در روز براي افرادي با دامنه وزني 80-250 كيلوگرمي. برآورده سازند. زيرا مقدار كالري هاي مصرف شده در تمرين آنها بيشتر از 400-200 كيلوكالري در هر جلسه تمرين
نمي باشد. ولي ورزشكاراني كه در تمريناتي با شدت متوسط يعني 3-2 ساعت در روز و هر هفته 6-5 بار شركت دارند يا آنهايي كه تمريناتي با حجم بالاتر يعني 6-3 ساعت در روز و 6-5 بار در هفته ممكن است كه 200-600 كيلوكالري يا بيشتر در طي يك ساعت تمرين مصرف كنند.


مطالب دیگر:
📗تحقیق شناخت و مفهوم آموزش و پرورش📗تحقیق نسل آینده صفحه های نمایش Organic Light Emitting Diods📗تحقیق امواج اولتراسوند📗تحقیق E-Learning چيست؟📗تحقیق ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارت‌ هاي شنوايي براي كودكان📗تحقیق اختلال در ديكته📗تحقیق روش های مختلف کنترل دور و گشتاور موتورهای القایی و کاربردهای آن📗تحقیق بازیابی بار توسط سیستم های خبره📗تحقیق راه كارهاي افزايش بهره وري📗تحقیق بررسي FPGA وكاربردهاي آن📗تحقیق راه های ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری📗تحقیق روش هاي نوين انشا با رويكردي به خلاقيت📗تحقیق بررسي انواع تجهيزات قطار برقي📗تحقیق بررسی خوردگی در کندانسورهای نیروگاهی و تاثیر آن در بهره برداری از نیروگاه📗تحقیق بررسي طرح توليد دو شاخ و پريز صنعتي📗تحقیق بررسي و مقايسه روش هاي تحليلي و تجربي ضربه عرضي برروي صفحات كامپوزيتي📗تحقیق پست 400 كيلوولت شهيد رجايي📗تحقیق آشنايي با شبكه هاي توزيع📗تحقیق آموزش گام به گام ساخت تابلو روان📗جزوه کامل و دست نويس تحليل سازه دو📗پاورپوینت تحليل سازه ها📗پاورپوینت تالار شهر (برج شهرداری) لندن اثر نورمن فاستر📗پاورپوینت ترنینگ ترسو📗پاورپوینت تحليل، طراحي و پياده سازي سيستم رزرواسيون هتل پرديس📗پاورپوینت تحلیل ماتریسی سازه ها